Instagram

یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر

و جئنا ببضاعه مزجاه فأوف لنا الکیل و تصدق علینا

یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر

و جئنا ببضاعه مزجاه فأوف لنا الکیل و تصدق علینا

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

هنوز ساعت هفت نشده بود که گیت باز شد و ما کارت پرواز در دست ، از گیت عبور کردیم تا به هواپیما برسیم . البته نسبتا با تاخیر به صف پیوستیم تا از ازدحام پشت گیت ، به قدر قابل ملاحظه ای کم شده باشد . بنابراین تقریبا آخرین افرادی بودیم که از پلکان بالا رفتیم و وارد هواپیما شدیم .

از آنجا که اکثر زائران این دو کاروان ، افراد مسن و حتی کهنسال بودند و باز از آنجا که اکثر آنها تجربه ی سفر هوایی نداشتند ، نمی دانستند که هر مسافر باید طبق رقم درج شده بر کارت پروازش ، در ردیف مخصوصی بنشیند . مهمانداران عرب هم البته چندان سخت نمی گرفتند ، گویا در اثر تجربه ی پرواز های عمره و تمتع و برخورد کثیر با زائران ایرانی ، پیش و بیش از ما آسان گیر شده بودند .

دنبال رقم صندلی ام می گشتم که مهماندار با اشاره فهماند که این صندلی هایی که شماره اش روی کارت های شماست ، الان توسط مسافران دیگری پر شده و بنده و خاله و همسفر دیگر را به قسمت جلوی هواپیما برد و سه صندلی خالی را نشانمان داد که یعنی : اینجا بنشینید .

حدودا دو یا سه ردیف دیگر جلوی ما بود و همه نیز خالی . نشستیم و کمربندها را بستیم .

ساعت 7:30 صبح ، سرمهماندار ، از پشت بلندگو به دوزبان عربی و انگلیسی خوش آمد گفت و پس از تذکرات و توصیه های همیشگی ، دعای سفر را خواند .

ساعت 7:32 صبح هجدهم بهمن ، تیک آف از مبدأ ( فرودگاه سردارجنگل رشت ) به مقصد ( مطار ملک عبدالعزیز جده الدولی )

نظرات  (۱)

زیارتتون قبول باشه...!!!
خوشا به سعادتتون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی