Instagram

یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر

و جئنا ببضاعه مزجاه فأوف لنا الکیل و تصدق علینا

یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر

و جئنا ببضاعه مزجاه فأوف لنا الکیل و تصدق علینا

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

ناگهان ماشینی مقابلم توقف می کند .

-        خانم ! کتاب ببند

تا به خودم بیایم و بفهمم که این جمله را کسی خطاب به من گفته است ، عربی هیکل مند از ماشین پیاده می شود و به سمتم می آید . همزمان آقای جازمی هم جمعیت را کنار می زند و خودش را به من می رساند و کتاب را  می بندد و گوشه ی چادرم را به سمت خودش می کشد . درب ماشین ، مقابلم باز است و مرد عرب ، سعی دارد به سمت خودرو هدایتم کند . من همچنان گریه می کنم و از مکالمه ی آقای جازمی با مرد عرب سر در نمی آورم . خاله که کمی از من فاصله گرفته بود ، مثل باقی هم کاروانی ها متوجه قضیه شده و خودش را سریع به من رسانده . به خودم که می آیم مرد عرب با ماشین اداره ی امور فرهنگی و عقیدتی حرم ، رفته است و من مانده ام و زیارتی که از آن منع شده ام . آن هم در اولین شب ورودم به حرم . در کمرم احساس درد شدیدی می کنم که در اثر شوک حضور آن مرد عرب عارض شده .

آقای جازمی پور ، آهسته می گوید : الان تجمع و دعا خواندن ممنوع است . کتاب را زیر چادر بگیر !

کمی بعد آرام تر می شوم و به همراه خاله به کاروان می پیوندیم که چند قدمی جلوتر از ما به سمت باب جبرئیل در حرکتند .

دیوار بقیع را می بینیم و به تذکرات مدیر کاروان دقت می کنیم . از آنجا که اجازه ی تجمع نداریم ، از همین مسیری که آمده ایم باز می گردیم . به سمت باب 8 حرکت می کنیم و به اتفاق راهی هتل می شویم .

ساعت 23:07 به هتل می رسیم .

ساعت نزدیک 24 است و همچنان بیدارم و کمرم درد می کند .

نظرات  (۱)

سلام
خیلی وقت بود نمی نوشتی رفیق... چه اتفاق دردناکی، اونم درست شب اول، لحظه وصال... :(
پاسخ:
خودم هم در همون لحظه نمیدونستم که این یه فاجعه ی دردناکه
بعد هره که بیشتر ازش فاصله گرفتم ، بیشتر به خاص بودن و فاجعه بودنش پی بردم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی